Wij verzorgen uw klantcontact

Wij verrichten kwalitatief en hoogstaand klantcontact via alle gewenste kanalen en verzorgen de administratieve afhandeling en vastlegging in uw systemen.

Wat wij voor u kunnen doen

Klantenservice

M+ kan voor u de complete afhandeling van vragen van én aan uw klanten verzorgen. Ook bij drukte, tijdens onvoorziene situaties en bij grootscheepse campagnes, kunt u ons inzetten als partner voor het afvangen van contacten van uw klanten. Onze medewerkers zijn getraind om een hoog kwaliteitsniveau na te streven.

Financiële klantenservice

Onze organisatie heeft alle benodigde AFM-vergunningen en onze medewerkers zijn gediplomeerd voor het geven van advies over de betreffende financiële producten uit de dienstverlening. M+ speelt in op de snel veranderende wereld van diensten en wet- en regelgeving.

Administratieve ondersteuning

Bent u op zoek naar flexibele administratieve ondersteuning? Wij verzorgen deels of juist de gehele ondersteuning of werken voor u een achterstand weg. Wij maken hierbij gebruik van uw systeem en aanvullend onze eigen systemen.

Alle kanalen

Wij maken gebruik van alle standaard communicatiekanalen en voegen daar met regelmaat nieuwe aan toe, passend bij de ontwikkelingen in de tijd. Denk hierbij ook aan de social mediakanalen welke u wellicht wilt gaan inzetten.

Klanten waar wij trots op zijn

Wij willen een goed bedrijf zijn

Wij willen een goed bedrijf zijn

Creativiteit, lef, ambitie, plezier, een open en transparante bedrijfscultuur: dat is waar M+ voor staat. Wij denken in kansen, zoeken naar uitdagingen, zijn open en eerlijk, zijn ondernemend, maar wij zijn ook nét een beetje anders.

We zijn nooit uitgeleerd en nooit klaar met nieuwe dingen te ontdekken. Niet omdat iemand het vraagt om beter te worden, maar omdat het een onderdeel is van ons DNA. Ontwikkelen is voor ons een gewoonte. We staan continu open voor nieuwe technieken en leren van elkaar, maar ook van onze opdrachtgevers.

Meer over ons

Cases

Stellantis

Stellantis

Een partnership voor de afhandeling van alle klantcontacten via diverse kanalen.

Lees artikel
Vereniging eigen huis

Vereniging eigen huis

Maximaal schaalbaar zijn gedurende drukke periodes met behoud van het kwaliteitsniveau.

Lees artikel
Electrolux

Electrolux

Door duidelijke werkverdeling beter bereikbaar en meer aandacht voor klanten.

Lees artikel